We zijn gearriveerd in Toronto! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu We zijn gearriveerd in Toronto! - Reisverslag uit Toronto, Canada van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

We zijn gearriveerd in Toronto!

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

23 April 2015 | Canada, Toronto

Het vliegtuig vertrok om 9.40 uur in Amsterdam en we waren om 11.45 uur in Toronto. Ruim 7 uur naar het westen vliegen en je bent mooi 6.000 kilometer verderop. Jammer was wel dat we met honderden passagiers door de douane moesten, waar maar een man op 4 op hun post zaten. Voordeel was wel dat onze koffers dit keer op ons lagen te wachten. De temperatuur buiten valt wat tegen, zo'n graad of 4-5 denken we.

Ik heb ons bij de camperverhuurder telefonisch aangemeld dus die weet ook dat we morgen gereed staan en stik nieuwsgierig zijn naar de camper. We hebben een flinke wandeling gemaakt, vooral ook om een beetje fris te blijven en hopen daardoor minder last te hebben van 6 uur tijdverschil.

Tijdens onze wandeling kwamen we bij een restaurant mooie plantenbakken tegen met..... Hollandse tulpen. In een restaurantje vroegen ze of we een Coors biertje wilden drinken of een Canadian biertje. Wij zeiden volmondig "geef ons maar een Canadian" en dat was me toch lekker.......

• 23 April 2015 - 23:33

Elleke :

Nou dat is snel gegaan , jammer van de douane maar elk nadeel hep se voordeel vlg. Cruijf .
    Lekkere pinten , veel bier weinig schuim, des te beter ! Slaap lekker , ik ga er ook onder . Liefs xx

• 23 April 2015 - 23:49

Maryann:

Hoi lieverds, had niet anders verwacht...na een fikse wandeling...lekker gerste nat...stuur maar een foto van jullie huis op wielen voor de next 4 weeks...ben benieuwd xx

• 24 April 2015 - 08:05

Johanna:

Heb jullie reisverslag goed ontvangen. Wij zijn blij dat alles goed gaat en benieuwd naar jullie campingcar. Veel plezier

• 24 April 2015 - 08:34

Marc:

Proost en geniet in ieder geval van Toronto. Wij vonden het een prachtige stad.

• 24 April 2015 - 09:19

Gradie:

Jullie zullen nu nog wel slapen maar welkom in het schitterende Canada. Ben benieuwd naar de eerste foto's van jullie "home". En bij het ontbijt smaakt thee of koffie ook erg lekker.

• 24 April 2015 - 09:38

Raymond:

We hebben gisteren de hele vlucht via Flightradar kunnen volgen. Jammer dat het frisjes is bij jullie. Wij genieten hier van volop zon en 20+ graden. Goede reis en pas op voor overstekent wild.

• 24 April 2015 - 10:02

Hannie Van Meel:

Goedemorgen Marja en Tien, dat is al een goed begin voor jullie. Fijn dat de reis goed is gegaan. Veel succes met het vervolg, we zullen het wel lezen.
    Groeten John en Hannie.

• 24 April 2015 - 11:01

Elly:

Nou er gaat niks boven een Cristal biertje toch.........
    Maar evengoed proost!!!!

geniet, groetjes Willem en Elly

• 24 April 2015 - 11:21

Jeanny:

Nu blij te horen dat alles goed is gegaan
    En over het weer voor de bruinhemden hoeven jullie geen zorgen te maken
    Want dat zijn jullie al
    Nu geniet er lekker van en goed uit kijken
    Veel plezier nog groetjes Jan en Jeanny

• 24 April 2015 - 13:44

Ton & Toos:

Vinden we zeker leuk om jullie reis te volgen.

Veel camper plezier.

T&T

• 24 April 2015 - 13:47

Frans En Margriet :

Blij te horen dat jullie al goed in Toronto bent aangekomen .
    Als de kamper nu ook nog goed meevalt,dan hopen we dat alles vlot mag verlopen.
    Ook wensen we julli nog wat warmere dagen.

• 24 April 2015 - 19:08

Monique:

zo, dat is goed gegaan dus, lekker hoor! natuurlijk is het er nog fris, maar dat went gauw hoor. toch 6 uur tijdverschil, bijna net zoveel als bij ons dus.....ik ga jullie reis volgen hoor, want wie weet, doen wij dat ook nog eens een keertje......dat bier zonder schuim, mag dan lekker veel bier zijn, maar het ziet er níet uit! Toronto moet prachtig zijn, en volgens mij wonen in Brantford onze oude buren....van mijn avonturier nog geen nieuws......maar het zal wel goed zijn. Liefs en heel veel plezier.

• 24 April 2015 - 19:10

Juliette En Fons:

eerste hobbel genomen
    spannend camper uitproberen
    maak eerst maar een proefritje
    overigens dat Coors bier is ook best lekker
    geniet ze we volgen jullie !

• 24 April 2015 - 23:25

Kees En Els:

Heel leuk om jullie reis te kunnen volgen. We zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen met een camper.
    Veel plezier.

• 25 April 2015 - 00:11

Yvonne En Johan:

Heeee, dat is leuk, groot gelijk, geniet er van.
    Ik wil Johan ook nog een keer zover krijgen dat hij met mij in een huis op 4 wielen door Australië wil gaan trekken.
    Liefs van ons 2