Canada van oost naar west. - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Canada van oost naar west. - Reisverslag uit Rucphen, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Canada van oost naar west.

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

19 April 2015 | Nederland, Rucphen

De camperreis zal gaan van Toronto naar Vancouver. Als ik op Google Maps kijk en we zouden geen omweg maken dan zouden we er een kleine 5.000 km over doen. Aangezien we niet van plan zijn om rechtstreeks van A naar B te rijden zullen het wel een paar kilometer meer worden denk ik zo. Verder heb ik geen idee hoe het met de wifi op de campgrounds gesteld zal zijn dus ik heb ook geen idee hoe ik deze blog kan bijhouden. Just wait and see.

  • 19 April 2015 - 18:13

    Monique:

    Ha reizigers,

    Ik ben nu weer in Madrid, met de tweede groep alweer. Wordt vast een mooie reis, de vorige was ook genieten voor allemaal, niet in de laatste plaats voor mezelf.
    Jullie reis wordt vast ook heel bijzonder, Raúl en ik willen dat ook nog eens gaan doen...
    Via waarbenjenu blijven we allemaal op de hoogte van jullie reisperikelen.
    Heel veel plezier in Canada, en pas op voor de beren op de weg!!

    Liefs,
    Monique

  • 19 April 2015 - 19:05

    Maryann:

    Hoi 10 en Marja, geniet en houd ons op de hoogte. Spannend hoor.....wij praten erover en jullie gaan gewoon. Ben benieuwd heel benieuwd. Dikke x

  • 20 April 2015 - 11:43

    Elleke:

    Hoop dat jullie net zo genieten daar als ik deed met Antonio . was een geweldige reis . veel plezier onderweg en een hele goede reis samen . Liefs xxx


  • 23 April 2015 - 15:10

    Gradie:

    Yes, gevonden. Leuk hoor om jullie te volgen en nu al in Amerika. Achter jullie zit in KLM-toestel maar die moet naar L.A. Hopelijk een beetje kunnen slapen. Tot de volgende keer en nog een goede vlucht.

    Liefs
    Gradie

  • 23 April 2015 - 15:16

    Gradie:

    Oh sorry, het is Canada natuurlijk. !!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tien en Marja

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 30797

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 02 November 2016

Rondreis Nieuw Zeeland.

23 April 2015 - 23 Mei 2015

Canada van oost naar west.

09 Januari 2008 - 31 Januari 2008

Oost Afrika; Oeganda en Tanzania.

Landen bezocht: