Woensdag 29 april; Een tijdzone gepasseerd. - Reisverslag uit Dryden, Canada van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Woensdag 29 april; Een tijdzone gepasseerd. - Reisverslag uit Dryden, Canada van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 april; Een tijdzone gepasseerd.

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

29 April 2015 | Canada, Dryden

Vanmorgen op de campsite voor vertrek toch maar even ons vuil water geloosd en vers water ingeslagen. Ook de benzinetank weer volgegooid, we kunnen er weer tegenaan.

Bij vertrek reed een andere camper weg zonder de stroomstekker uit het contact te halen. Gelukkig moest hij nog water inslaan dus hij kwam er snel achter. Geen schade gelukkig.

We vertrekken vanuit Kakabeka Falls, net voorbij Thunder Bay via Ignace naar Dryden. We zijn nog steeds in Ontario maar bij Raith gaan we over van de Eastern Time Zone naar de Central Time Zone. Dus nu is het tijdverschil zeven uur met Nederland. Bij vertrek had de TomTom al gelijk rekening gehouden met het tijdverschil en toen we de tijdgrens passeerden pasten de tablet en de gsm zich automatisch aan, mooi zo.

Dat betekende dat we een uur extra hebben deze dag en redelijk vroeg op de campsite zijn. We hebben gelijk weer wat boodschappen gedaan en nu zitten we lekker in het zonnetje met een glaasje te genieten. Vandaag ongeveer 325 km gereden.
Morgen gaan we naar Winnipag, Manitoba en verlaten we dus Ontario.

• 30 April 2015 - 10:33

Elly:

Ha die Tien en Marja,

Leuk om zo met jullie mee te reizen......
    En wat een geweldig mooie camper hebben jullie, en een prima chauffeur natuurlijk(-;

groetjes Willem en Elly

• 30 April 2015 - 10:41

Elleke:

Lieve Tien en Marja , ben blij dat het jullie zo goed gaat . Zijn al een eind verder gekomen , zie ik op de kaart .Zo blijf ik op de hoogte van de tour . Neem aan dat het weer toch meevalt als je lekker in het zonnetje kunt zitten . Ik volg jullie hoor , dank aan Marja dat je alles zo mooi beschrijft . Hier alles in orde , vannacht komt Monique voor paar dagen thuis . Kan ze mee naar het feest van Louis en Esther , gezellig . Ria gaat ook met ons mee , we gaan met de trein . Nog een hele fijne reis samen . Liefs , Elleke xx p.s Denk aan de stekker :-)

• 30 April 2015 - 14:55

Masquillier:

Lieve Tien En Maria

Wat is het fijn dat we zo jullie reis kunnen meevolgen , we hebben het gevoel dat we er voor
    een heel klein stukje bij zijn .
    We hebben ondertussen de uitnodiging van Margriet en Frans gekregen . Dat is voor later,
    geniet nu maar van jullie mooie reis .

Veel liefs
    Jos en Josee

• 30 April 2015 - 15:57

Maryann:

Hoi 10+M, jullie hebben er de vaart in....kmvreters. Wat is het eerst volgende toeristische stop. Ja Marja ook van foutjes van een ander blijf je alert. We hebben gister de eerste 50+ tennis bij het spoor weer gespeeld. Jan en....oei ik ben haar naam even kwijt dom dom. Ik hoop dat ze dit niet leest want ze heeft zo haar best gedaan in de keuken....in een woord geweldig. Best moeilijk om die andere schoenen te vullen...maar....chapeau hoor ze heeft het geweldig gedaan.
    En het weer was goed en droog. Hoe koud is het overdag nu bij jullie. Ik heb allemaal het idee dat het best fris is bij jullie...is dit een bewuste keuze geweest....
    Onze Kees begint vrijdag...morgen...in Rijswijk...ben benieuwd voor hoelang. Gedraag jullie, ben voorzichtig en geniet en veul foto's maken. Dikke X Maryann

• 30 April 2015 - 16:02

Maryann:

Ik weet weer hoe ze heet sjanny, ik weet niet of ik het goed schrijf. Lol. Stuur eens een foto van jullie tent op wielen. Lol xxxx groetjes Maryann

• 30 April 2015 - 16:59

Gradie:

Hee, weer een uurtje jonger. Op naar de 60. Heerlijk om jullie zo te volgen. Nu geen water meer aan je linkerkant maar volop natuur. Ja wij zijn ook wel benieuwd hoe de binnenkant van jullie camper er uit ziet. Of moet je dan eerst de boel opruimen. Nou daar kijken we wel door heen. Wordt vervolgd.