So far so good! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu So far so good! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

So far so good!

Door: Tien en Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

08 Januari 2008 | Oeganda, Entebbe

Eindelijk, alle papieren zijn binnen en de tassen staan in de hal, althans bijna. Die van mij wil niet dicht hoewel ik er toch redelijk streng naar kijk. Voordat morgenochtend de taxichauffeur om 6.30 uur voor de deur staat zal aan mijn verzamelwoede een eind moeten komen. Ik denk dat Tien mij daar toch wel een handje mee gaat helpen.
Het is een verrassing waar we morgennacht zullen slapen maar ... alles hebben we bij. Ons reisgezelschap bestaat uit 14 personen. Wij zijn best benieuwd naar ze, zij waarschijnlijk ook naar ons. Nou….. we zien wel. Blijft het natuurlijk verder nog wel de vraag of we ergens een internetcafé tegenkomen maar we doen ons best om jullie een beetje op de hoogte te houden.
Voor nu bedankt voor jullie berichtjes en meer nieuws volgt hopelijk vanuit Uganda of Tanzania.
Groetjes, Tien en Marja

• 10 Januari 2008 - 15:08

Olga:

EEEjjj Dienk, ik ben reuze benieuwd naar jullie reisverslag, ik hoop dat jullie een heerlijke vakantie hebben, zonder problemen!!