We zijn er! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: Tien en Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

11 Januari 2008 | Oeganda, Entebbe

Na een goede reis waren we om 21 uur in Entebbe waar de reisleider, chauffeur en kok op ons stonden te wachten. Onder het genot van een biertje kregen we info over het land en onze reis. Ook namen we de planning voor de komende dagen door. Gisteren waren we vrijaf en hebben de botanische tuin bezocht die aan het Victoria meer ligt. Ook hebben we wat nader kennis gemaakt met de locale bevolking. Vandaag, vrijdag, reden we naar Kampala waar we nu aan het shoppen zijn. Vanmiddag rijden we door naar Jinja, onze eerste campsite. De andere twee nachten zaten we in een hotel. Tien is op zoek naar nieuwe schoenen want hij heeft er al een paar in 'versleten'. Voor nu veel groetjes maar ik heb geen idee wanneer ik weer online.
Marja (en Tien)

• 11 Januari 2008 - 08:28

Marc:

Geniet van de vakantie en alle indrukken! En wat een feest om steeds die carnavalsfoto op jullie profieltje te zien. Bij dees tullepetaontje begint 't weer te juuken!

• 11 Januari 2008 - 09:04

José:

Als ze daar ook bier hebben zit alles goed!
    Blij dat jullie heelhuids aangekomen zijn. Zal even naar huis bellen om het goede nieuws te vertellen. Veel plezier!!

• 11 Januari 2008 - 12:53

Marcel:

bier drinken, shoppen...? ik dacht dat jullie primitief op safari gingen..:)

• 11 Januari 2008 - 17:15

Gradie:

Lieve mensen,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En nou genieten geblazen. En je weet met te veel bier gaat het lopen niet zo best.
    Hier alles rustig.

liefs Raymond en Gradie.

• 11 Januari 2008 - 20:41

Alphons En Marjon:

Goed dat jullie er zijn. Bier, zon en shoppen. Wat wil je nog meer. Oh ja, schoenen voor Tien !
    Heel veel¨plezier, we blijven jullie volgen.

Groet vanuit Achtmaal

• 12 Januari 2008 - 00:20

Ellen & Gerard:

Hi mensen van het goede leven,
    een geweldige vakantie toegewenst, nogmaals, enne hebben ze daar ook Jupiler ? Trouwens, die foto is volgens mij nie van de carnaval maor van een schaatsfestijn of zit ik er helemaal naast ?
    Groetjes en geniet met volle teugen,
    Ellen & Gerard

• 12 Januari 2008 - 09:08

Anita:

We hoorden op de tennis van jullie site.We volgen jullie nu op de voet, net of we er zelf bij zijn. Hardstikke leuk.

Jos en Anita

• 12 Januari 2008 - 11:19

Rietje En Eric:

Veel plezier van ons Rietje en ERic.

Hopelijk komt Marja geen hele mooie zwarte neger tegen,want dan wordt den Tien waarschijnlijk direkt geruilt voor een paar schapen.

We zullen jullie met plezier volgen en eens
    kijken of zo een reis voor ons soort mensen ook betaalbaar is.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Rietje

• 12 Januari 2008 - 12:44

John En Ingrid:

Ha die Tien en Marja,
    Leuk om jullie eerste stukje al te lezen.
    En wat lees ik, hebben jullie een eigen kok, moet niet gekker worden.
    Ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan beleven. We zullen jullie op de voet volgen, 't is net of we er een beetje bij zijn.
    Heel veel plezier en geniet van al het moois.

Groetjes