Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes slapen - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes slapen

Door: Tien en Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

07 Januari 2008 | Oeganda, Entebbe

We moeten hink-stap-sprong over de bagage om bij de computer te komen maar ik ben er inmiddels al achter gekomen dat de website werkt. Bedankt voor de leuke reacties. Nu is het wachten op nieuws van de reisorganisatie met meer gegevens over vertrektijd (tickets) en de eerste overnachting. Nu Kenia niet meer bezocht kan worden pikken we de reis dus op vanuit Oeganda.
Tot nu toe weten we dat we vliegen van Amsterdam naar Entebbe in Oeganda en terug van Kilimanjaro Airport in Tanzania..... wordt vervolgd!

  • 07 Januari 2008 - 14:42

    José:

    het wordt nu echt spannend hoor! ik weet niet of jij bericht hebt gehad van melanie, maar die hebben schijnbaar noodweer gehad daar in SF. audrey komt morgen terug uit mexico. ik zei tegen jany dat ik de enige uit de familie ben die niet van zijn plaats komt, maar hij heeft me gisteren meegenomen naar zijn ouders om nieuwjaar te wensen (misschien wel 75 km hiervandaan), dus ik mag toch niet klagen zeker?

  • 07 Januari 2008 - 15:47

    Kees:

    Marja & 10

    Ik wens jullie nogmaals een veilige en goede reis aangezien ik jullie niet op Schiphol zie (mijn vliegtuig vertrekt al om 07:00 uur.) Ik zal proberen het in Algerije rustig en veilig te houden en jullie dan daar.
    Mijn E-mail adres in Algerije is trouwens:SARG-HMDRIG1-DSV@shell.com

  • 07 Januari 2008 - 16:20

    Ingrid:

    Wordt het toch weer spannend.
    Wel fijn voor jullie dat het toch in ieder geval doorgaat. Je kijkt er toch al lang naar uit en dan verwacht je zoiets zeker niet.
    We wensen jullie in ieder geval een hele goeie reis en heel veel plezier.
    We kijken uit naar de foto's.

    Veel liefs en groetjes
    John en Ingrid

  • 07 Januari 2008 - 16:31

    Juliette:

    Heb vanmiddag al een reactie gegeven maar die staat er nu nog niet bij !?
    Maar ik wilde in ieder geval zeggen dat het zonder een bezoek aan Kenia ook vast een hele fantstisch reis zal gaan worden! Vooral het slapen zal super zijn op die fantaaaaastische lekkere comfortabele, ergonomische slaapmatjes(ahum). En dan die 'snelle' bodywarmers, die maken het helemaal af! Andy, Jimmy en ik wensen jullie in ieder geval een hele mooie reis en we zullen jullie vorderingen zeker via deze site in de gaten houden.
    Dikke zoen uit Boxtel

  • 08 Januari 2008 - 14:14

    Cor :

    Marja,

    ik heb je niet meer gezien om je nog een prettige vakantie te wensen. Bij deze.
    Laat de nijlpaarden maar daar, niet mee naar hier brengen dus.

    groetjes,
    Cor

  • 08 Januari 2008 - 17:04

    Gradie:

    Nogmaals een hele fijne vakantie ook van Raymond. Zal stil zijn hier!!

  • 08 Januari 2008 - 20:02

    Elleke:

    Hoop dat ik niet te laat ben, Mijn kaart ontvangen ? Veel liefs en goeie reis.Elleke .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tien en Marja

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 30669

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 02 November 2016

Rondreis Nieuw Zeeland.

23 April 2015 - 23 Mei 2015

Canada van oost naar west.

09 Januari 2008 - 31 Januari 2008

Oost Afrika; Oeganda en Tanzania.

Landen bezocht: