Wat vooraf ging - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Wat vooraf ging - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Wat vooraf ging

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

05 Januari 2008 | Nederland, Roosendaal

We hebben maanden geleden een reis geboekt naar Oost-Afrika en zouden Kenia, Oeganda en Tanzania bezoeken. Onlangs zijn er onlusten ontstaan in Kenia en kunnen we helaas dit land niet bezoeken. Daar we niet op Nairobi kunnen landen heeft de reisorganisatie zijn best gedaan een nieuwe route te regelen.
We vliegen nu naar Entebbe in Oeganda en terug van Kilimanjaro Airport in Tanzania. Details en nieuwe tickets van de trip krijgen we waarschijnlijk over de mail maar wanneer is nog de vraag, het blijft dus spannend waar we de eerste nacht zullen slapen. We zijn ons met de bagage aan het bezighouden en ik ben benieuwd of we binnen de toegestane 20 kg. kunnen blijven........ wordt vervolgd!

• 07 Januari 2008 - 08:26

Juliette :

Het is nooit leuk om op het laatste moment veranderingen in je reis door te krijgen maar ik weet zeker dat het een fantastische reis zal worden!!!
    We houden jullie site in de gaten hoor.
    Groetjes en een dikke kus ook van Andy en Jimmy

• 07 Januari 2008 - 11:50

Diny:

Ik ga jullie volgen. Goeie reis