Weet niet of het werkt. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Weet niet of het werkt. - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Weet niet of het werkt.

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

04 Januari 2008 | Nederland, Roosendaal

Ja nu heb ik wel een 'website' gemaakt maar ik weet eigenlijk niet of de door mij aangegeven e-mailadressen hier ook een melding van ontvangen.
Rest mij niets anders dan af te wachten of jullie een reactie op onze 'website' zetten.
Blijft natuurlijk ook nog de vraag of ik in Oeganda en Tanzania en internetcafé kan vinden. Maar dat is voor latere zorg.

  • 04 Januari 2008 - 08:58

    Kees:

    Marja

    We hebben je bericht ontvangen dus het zou moeten werken, tot vanavond,

    YY

  • 04 Januari 2008 - 12:29

    Ria Van Unen:

    Het zal je wel lukken hoor. het lukt je ook iedere keer weer de mooiste te zijn, Zie foto, Ik wens jullie wel een wereld wereld wereld reis groetjes ria

  • 04 Januari 2008 - 13:07

    Willemien:

    Marja,
    Het werkt. Nu wachten we in spanning je avontuurlijke verhalen af.
    Nog maar 5 nachtjes slapen..............

  • 04 Januari 2008 - 16:50

    Ingrid:

    Ben benieuwd of alles doorgaat.
    De website is ok.
    Hartstikke leuk. Als alles doorgaat kunnen we jullie volgen.

    Groetjes John en Ingrid

  • 05 Januari 2008 - 11:51

    Avanaert@home.nl:

    Marja en Tien,

    het werkt. Wat een verrassing.
    Vanuit Achtmaal wensen wij jullie een onvergetelijke reis. We volgen jullie vanaf dag één.

    Groet van
    Alphons en Marjon

  • 05 Januari 2008 - 11:52

    Jeanny:

    nu het ziet er perfect uit (foto) laat ik mij maar niet over uit) wij wensen jullie een hele veilige vakantie toe Jan /Jeanny

  • 05 Januari 2008 - 14:46

    Sylvia:

    Hoi Tien en Marja,
    Tja, net gebeld voor het laatste nieuws en nu zie ik de website. Geweldig! Zowel de website als het feit dat jullie gelukkig toch vertrekken. Heel veel plezier!!!
    Groetjes,
    Sylvia

  • 07 Januari 2008 - 18:30

    Elleke.nollen@home.n:

    Ik zou 't geweldig vinden jullie reis te volgen ,zijn jullie toch beetje dichtbij.Wat een leuk idee die site.Laat dat maar aan Marja over, dat komt goed met die internet- cafee's. Een fantastische reis en veel plezier! liefs, Elleke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tien en Marja

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 30667

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 02 November 2016

Rondreis Nieuw Zeeland.

23 April 2015 - 23 Mei 2015

Canada van oost naar west.

09 Januari 2008 - 31 Januari 2008

Oost Afrika; Oeganda en Tanzania.

Landen bezocht: