Weer aan 't werk! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Weer aan 't werk! - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Weer aan 't werk!

Door: Tien en Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

06 Februari 2008 | Nederland, Roosendaal

Mijn eerste werkdag zit er weer op en het Carnavalsweekend was ook weer heel gezellig. Tijd dus om de foto’s (ruim 900) eens beter te bekijken.

Veel zijn er gemaakt vanuit onze rijdende safaritruck of jeep maar gelukkig valt de kwaliteit niet tegen.

Veel mensen hebben mij gevraagd wat ik het mooiste of meest bijzondere vond van onze trip. Ik moest daar echt over nadenken want zoals uit de verhalen wel blijkt hebben we een geweldige reis gehad. Ik voor mijzelf vind de gorillatrack misschien wel het meest speciale. Het was een hele toer om op de juiste locatie te komen maar als je dan daar eenmaal staat ben je de vermoeidheid zo vergeten. Tien vond het bezoek aan de Gnorongoro-krater heel imposant, de weidsheid en de verscheidenheid aan dieren.

Ik heb van de verschillende parken die we bezocht hebben (Lake Mburo National Park, Bwindi NP,Queen Elizabeth NP, Kibale NP, Murchison Falls, etc.) de Serengeti en de Ngorongoro-krater brochures, dus als jullie interesse hebben.....
Ook heb ik een kaart van Oeganda met daarop aangegeven de route die we aldaar afgelegd hebben.

Ik heb 138 foto's geplaatst en hopelijk geven ze een indruk van hetgeen we zo meegemaakt en gezien hebben deze reis.

Veel kijkplezier.
Tien en Marja

  • 06 Februari 2008 - 23:28

    Monique:

    138 foto's is al een heel mooi begin om lekker bij weg te dromen.....en meteen Carnaval erachteraan, kan niet beter! Dat het leven van alledag dan ineens wat tegenvalt, kan ik begrijpen. Ik hou me aanbevolen voor de brochures want na jullie verhalen begint het bij ons ook erg te borrelen, dat wordt een plan voor 2009!!
    Kus en tot gauw mails.
    Monique

  • 07 Februari 2008 - 07:36

    Marcel:

    Jeeeeezus wat een mooie foto's en wat een avontuur hebben jullie beleefd!

  • 07 Februari 2008 - 08:51

    Bep:

    Wat een schitterende foto's en wat een belevenis.

  • 07 Februari 2008 - 15:14

    Ingrid:

    Weer een beetje bijgekomen van de carnaval, wij wel.
    Fantastische foto's, het lijkt wel een mooie natuurfilm.
    Marja jij lijkt toch echt niet op die gorilla's hoor. Zat je er echt zo dichtbij?
    Tien krijgt dat dansen wel onder de knie.
    En dat woord op de prijslijst. Ik wist niet dat je dat kon drinken.

    Kijk uit naar de volgende serie foto's

    Liefs en groetjes

  • 07 Februari 2008 - 18:39

    Jeanny:

    Nu Marja je hebt heel wat geleerd op de Foto curses ze zijn gewoon in een woord Fantastic geweldig mooi

  • 28 Februari 2008 - 08:41

    Sjaak:

    nou wat een prachtige foto s moet een hele mooie reis geweest zijn nou marja en tien weer een hle ervaring en belevenis rijker en het mooie ervan is dat jullie ons mee laten genieten dank sjaak s

  • 01 Maart 2008 - 16:44

    Olga:

    Diengk, prachtige foto's zeg, wat een mooi avontuur dat wij mee mochten beleven!!

  • 10 Maart 2008 - 11:48

    Leni:

    Ja wat een mooie reis er veel moois te zien in de wereld maar je moet het ook zoeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tien en Marja

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 30673

Voorgaande reizen:

05 Oktober 2016 - 02 November 2016

Rondreis Nieuw Zeeland.

23 April 2015 - 23 Mei 2015

Canada van oost naar west.

09 Januari 2008 - 31 Januari 2008

Oost Afrika; Oeganda en Tanzania.

Landen bezocht: