Woensdag 13 mei; op weg naar Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu Woensdag 13 mei; op weg naar Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Tien en Marja Unen - WaarBenJij.nu

Woensdag 13 mei; op weg naar Whistler

Door: Marja

Blijf op de hoogte en volg Tien en Marja

13 Mei 2015 | Canada, Whistler

We verlieten Lillooet om 9 uur en reden door een prachtige omgeving richting Pemberton omdat daar de volgende camping ligt. Het weer was licht bewolkt maar de temperatuur was goed.
Onderweg kwamen we een hert tegen in de berm. We reden niet hard zodat we bijtijds stil konden staan. Helaas kwam er een auto van een andere kant en dan is het uit met de pret.

Aangezien de camping voorbij Pemberton ligt bezoeken we eerst het stadje. Gezien de bergachtige omgeving is dit stadje helemaal ingericht op fietsers en wandelaars. Wat ze ook hadden, en dat hadden we in al die stadjes die we bezochten nog niet gezien, was een café met terras. Aangezien het nog te vroeg was voor een biertje hebben we er maar een kopje koffie gedronken.

Verder door naar de camping en wat denk je..... gaat pas op 15 mei open. Op het parkeerterrein was wel een verwijzing naar een waterval die vanaf het parkeerterrein te bereiken was. De wandeltocht van 1,5 km was erg mooi en liep langs een helling en aan de andere kant het razende water dat van de waterval kwam. We hebben weer genoten.

Net voor Whistler kwamen we een andere camping tegen en aangezien we de volgende dag deze plaats wilden bezoeken kwam dat goed uit.

Onderweg passeerden we de grens van 5.000 gereden km. Vandaag hebben we er maar 113 gereden.

• 14 Mei 2015 - 23:32

Maryann:

Hee kilometervreters,

Maar met die fauteuils in de cabine lijden jullie niks....

En koffie door een ander gezet is ook wel eens lekker....

Mooi boompje....daar heb je wel genoeg kachelhout van om de winter door te komen.

Yvonne nog niet gesproken druk..druk..druk.. Vandaag de tuin op orde gemaakt, loungebanken buiten gezet, de parasol weer op gezet....bloemetjes geplant...nog niet helemaal klaar.

Morgen motorrijden....

Xxxx